رابطه، جامعه، سفر و دیگر هیچ

فردا صبح در موردش فکر خواهم کرد

رابطه، جامعه، سفر و دیگر هیچ

فردا صبح در موردش فکر خواهم کرد

روزهای شلوغ

هفته شلوغی بود. گفتم تا یک هفته نشده بیام یه چیزی بنویسم...دلمم برای اینجا تنگ شده بود

دارم روی یک فیلمنامه کار می کنم...تازه شروع کردم و کلی هیجان زده ام

امروز و فردا و پس فردا مهمون دارم! عوضش دیروز که تعطیل بود روز بسیار کسل کننده و مزخرفی داشتیم و آقای سین به شدت غرغر کرد....البته آخر شب دیگه تو خونه بند نشد و رفتین جمشیدیه...جای همگی خالی

اول هفته یه مهمونی دور همی خانوادگی داشتیم و در خدمت خانواده مادری بودیم

یکشنبه کلاس ورزش رو پیچوندم و توی خونه خوابیدم!

این هفته برای اولین بار کیک پختم در سه مدل خاص! فنجونی، با میکِر و داخل فر...در سه طعم! دستوراتش هم ساده بود

فعلا...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد